Text och bild!

Hejsan! Anledningen till att jag inte har skrivit någonting idag är för att Moa har varit här hela dan,till nu.
Hon åkte hem för en stund sen.Måste ju bara berätta att innan idag så ville Moa sitta vid datorn en stund,så jag bara ''javisst,sitt du vid datorn en stund så lägger jag mig i sängen'' och vet ni vad?Jag somnade i över 1 timme.
Men det gjorde inget för Moa roade sig med youtube och skrattade så hon störde mig.
Annars har vi bara vatt ute och åkt pulka.Ätit negerbollar och druckit julmust,mmh!
Imorgon har jag engelska gloror som jag måste plugga in sten hårt i hjärnan nu.
På torsdag har jag också engelska gloror som ska in sten hårt.
Så det är bara plugga som gäller nu,ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0