Fredag!

Hejsan! Jag måste ju säga att det äntligen är fredag!Känns verkligen bra att ha sov morgon imon.
Ikväll ska vi ha frdags mys och kolla på tv.För en stund sen kom jag hem från stallet där jag har vatt med Moa idag.
Moa skulle ha en ny häst idag(på ridskolan) så visste hon nt vilken häst.Så skojade vi lite om att det kanske är den sura hästen som Moa skulle få.Och så kommer vi till stallet och så står det: Moa W: Rebell...
Men det gick bra,och Moa va väldigt duktigt trots att han naffsade och sparkade eefter henne.
I skolan idag blev det inget med fikan,blev lite saker imellan så jag och Moa gick och köpte lakris till mig.Gott!
Annars har det vatt en bra fredag.Slutade klockan 12 så det va chill.
Men nu ska jag sluta blogga och umgås med familjen lite.Kommer såklart göra ett nytt inlägg senare.
Och förlåt för att det inte blev några bilder,men kanske kan få några ikväll till godiset och de.
Vi får se!Nu blev detta inlägget väldigt långt känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0