fråga och svar..

Idag har det inte vatt några direkt roliga inlägg,men det kommer nog bli mera imorgon eftersom det är fredag och inga läxor,kan bara slappna av en minut.Men mitt huvud dunkar och jag är lite söming,så nu ska jag sova.
Fråga: hej!,måste bara fråga daj ifall du typ gillar djur,har du några djur?vilken är din favorit djur ;)
och en annan sak.. vilken är din favorit färg?
ÄLSKAR DIN BLOGG :)))<333
Svar: Hej!,haha det är så roligt när någon skriver såhär mycket :)
Men nu ska jag berätta,jag gillar djur,jätte mycket!Jag har också en katt vid namn Moses och en kanin vid namn Älskaling(en kille) kaninen blir 1 år den 22 januari och katten Moses fyller snart 2 år.
Mitt favorit djur är häst,jag uppsakttar dom väldigt mycket och jag önskar jag hade en.
Men det är lite svårt eftersom jag bor i ett vila kvater.
Och min absoluta favorit färg är rosa!Hoppas du fick svar på det du sökte efter.
Tack,det värmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0