God jul önskar jag mina läsare

Hejsan allihopa,och god jul!Jag har inte hunnit uppdatera idag.Men jag ska göra det imorgon.
Har ju som sagt ingen vettig kamera.Men jag kan ju berätta vad ajg har fått i alla fall :
1. 2 ramar där det sår minnen och vänner.
2. 2 stycken lila ljus hållare typ,som är jättefina.
3. 2 stycken brickor som man har ljus på.jätte nice.
4. 2 örohnängen ,ett par bollar och ett par runda tjocka ringar,typ.
5. 4 stycken perfymer.hallo kitty,som luktar awsome.
6. 4 stycken värme ljus i form av snöflingor med guldigt glitter på.
6. ett jättelångt halsband,ganska änkelt men fint!
7. 2200 kronor.+att har inte firat med släckten ännu.

så,jag hoppas att jag har fått med allting och så får ni ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0