♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar är inte skillda,och dom är inte gifta.Men min mamma heter Marie och min pappa heter Mikael.Båda 2 är ganska små,mamma är 1,65 och pappa 1,71.Mamma har glasögon och blå ögd.Pappa har grön/bruna ögon.Båda är brunetter fast pappas hår är nästa svart.

Min pappa kommer typ ifrån Norge,fast han är född i Sverige.Han älskar att fiska och driver ett eget företag som vi har på vår gård.Den ruller inte längre som den gjorde förrut,men han ska nog lösa de.
Annars är han en ganska bra pappa som gör det mesta man ber honom om.

Min mamma är en ganska envis person och har verkligen alltid rätt,enligt henne.Har hon inte det kan hon bli lite surig.Annars är min mamma som mig,älskar att shoppa,gå på stan,inreda huset och bara njuta av livet.Min mamma gör inte så mycket igentligen.Hon är mest hemma och jobbar.Pappa lagar maten,så ja.

Jag älskar er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0